Natječaj

Natječaj Blok Badel

Autor/izvor: DAZ 13/01/2012

Raspisan je natječaj za izradu idejnog urbanističko-arhitektonskog rješenja Bloka Badel. Raspisivač i investitor je Grad Zagreb, a provoditelj i organizator Društvo arhitekata Zagreba. Natječaj Blok Badel bit će proveden u potpunosti putem interneta i otvoren je za sudionike iz cijeloga svijeta. Rok za predaju radova je 05.04.2012.

Grad Zagreb je, kao većinski vlasnik prostora u obuhvatu bloka, odlučio započeti proces uređenja bloka Badel, kao jedne od posljednjih nedovršenih lokacija u Donjem gradu.

Prostor obuhvata natječaja Blok Badel je gradski blok omeđen Vlaškom ulicom, Kvaternikovim trgom, Martićevom i Derenčinovom ulicom.
To je jedini blok u ovom dijelu grada koji nije dovršen, koji nema jasno određenu urbanu strukturu i namjenu i unutar kojega se mogu iščitati svi slojevi, od njegova nastanka koncem XIX st. do danas. Iako je, u proteklih 30-tak godina samostalno ili kao dio šireg obuhvata, bio predmetom nekolicine natječaja nije realizirano niti jedno odabrano rješenje.
Projekt uređenja Kvatrića i okolnog prostora, započet još 80-tih godina uređenjem novoga parka i stambenog kvarta, nastavljen dovršetkom i preseljenjem tržnice i uređivanjem Kvaternikovog trga, također prema rješenju natječaja, kroz uređenje bloka Badel će konačno biti zaključen.

Svrha i cilj

Svrha i cilj natječaja je dobivanje kvalitetnog urbanističkog, oblikovnog, funkcionalnog i ekonomičnog rješenja koje će formirati novi moderan dio gradskog središta i doprinijeti vrijednosti šireg prostora, istovremeno podsjećajući na povijesni razvoj ovog prostora. U konačnici cilj natječaja je da prostor bloka postane novi čimbenik identiteta ovog dijela grada i središte odvijanja najznačajnijih poslovnih, turističko - ugostiteljskih i kulturno-umjetničkih događanja, ali i mjesto za kvalitetan život njegovih današnjih i budućih stanovnika.

Ovim anketnim natječajom teži se prikupljanju raznovrsnih idejnih rješenja zadatka, bez namjere realizacije. Anketni natječaj može služiti i kao priprema natječaja za realizaciju, ili za odabir autora koji će sudjelovati u ograničenom natječaju.

Anketni natječaj raspisuje se za građevine ili područje za koje nije utvrđen program namjene i sadržaja. Natječaj se raspisuje radi utvrđivanja prostornih, oblikovnih i namjenskih osobitosti zgrade, te radi analize i istraživanja mogućnosti prostornog uređenja područja, koje je predmetom natječajnog zadatka. Podaci dobiveni natječajem koriste se za daljnje utvrđivanje namjene i sadržaja predmeta natječaja. 

 Nagrađeni radovi predstavljat će stručne podloge gradskoj upravi za odlučivanje o ulaganjima na ovoj gradskoj lokaciji.

Rokovi

Početak natječaja je utorak, 10.01.2012. godine.

Natječajne podloge su dostupne na web stranici Društva arhitekata Zagreba,
http://www.d-a-z.hr/en/competition/badel/ uz obaveznu registraciju.

Natjecatelji imaju pravo postavljati pitanja do srijede, 22.02.2012.g.
Pitanja mogu postavljati samo registrirani natjecatelji putem službenog web sučelja natječaja gdje će također biti objavljeni i odgovori svima koji su registrirani.

Pisani odgovori biti će dostupni od ponedjeljka, 05.03.2012.g.
Iznimno u slučaju eventualnih tehničkih poteškoća pitanja se dostavljaju na e-mail badel@d-a-z.hr

Rok predaje natječajnih radova je četvrtak, 05.04.2012.g. do 12.00 sati, CET (po centralnom europskom vremenu)
Predaja radova je moguća isključivo uz registraciju.

Ocjenjivački sud završiti će s radom najkasnije do ponedjeljka, 07.05.2012.g.
Ukoliko stigne više od 100 radova, rad tehničke komisije i ocjenjivačkog suda će se produžiti, najviše za 2 tjedna.

Rezultati natječaja bit će objavljeni na službenim stranicama DAZ-a i dostavljeni svim natjecateljima putem e-maila najkasnije osam (8) dana od završetka rada Ocjenjivačkog suda.

Nagrade

Ako do određenog roka prispije najmanje deset (10) radova koji su stručno izrađeni i odgovaraju Uvjetima natječaja, ocjenjivački sud će dodijeliti sljedeće nagrade u bruto iznosu i rasporedu kako slijedi:

Prva nagrada    226.800,00 kn (cca  30.240,00 €)
Druga nagrada  170.100,00 kn (cca  22.680,00 €)
Treća nagrada   113.400,00 kn (cca  15.120,00 €)
Četvrta nagrada  56.700,00 kn (cca    7.560,00 €)

Ako stigne manji broj radova od 10 u proporcionalno će se smanjiti broj i fond nagrada.

Ocjenjivački sud može pojedinim radovima dodijeliti pismeno priznanje.

Ocjenjivački sud

Za ocjenu radova raspisivač je imenovao ocjenjivački sud u sastavu od sedam (7) članova:

1.     Zoran Boševski arhitekt, Hrvatska, Predsjednik Ocjenjivačkog Suda
2.     Jadranka Veselić Bruvo arhitekt, Hrvatska, Dopredsjednica Ocjenjivačkog Suda
3.     Prof.Tadej Glažar, arhitekt, Slovenija
4.     Prof. ir. Francine M.J. Houben,arhitekt, Nizozemska
5.     Mr.sc.Irena Matković, arhitekt, Hrvatska
6.     Silvije Novak, prof., Hrvatska
7.     Toma Plejić, arhitekt, Hrvatska

Zamjenik člana ocjenjivačkog suda:
Robert Jonathan Loher arhitekt, Hrvatska

Stručni savjetnici:
1.     Prof.dr.sc. Anka Mišetić, sociolog, Hrvatska
2.     Dr.sc.Tamara Rogić, arhitekt, Hrvatska

Tehnička komisija:
1.     Ana Dana Beroš, arhitekt, Hrvatska
2.     Azra Suljić, arhitekt, Hrvatska
3.     Marko Trzun, arhitekt, Hrvatska

Tajnica natječaja:
Sanja Cvjetko Jerković, arhitekt, Hrvatska

Službeni jezik natječaja je engleski.

Link na natječaj:
http://www.d-a-z.hr/en/competition/badel/

Komentari

Morate biti logirani kako bi mogli komentirati.

Think Space

Think Space Nekonferencija 2014.

12/06/2014

3. Think Space Nekonferencija pod ovogodišnjom krovnom temom Money / Novac je još u tijeku, ali smo dodijelili nagrade, družili se uz Architects' talk otvorili izložbu nagađenih radova ovogodišnjih natječaja Territories, Culture & Society i Environment / Subtraction. Družili smo se s našim kustosima, žiratorima i gostima, a dok se polako približavamo kraju 3. izdanja Think Space ciklusa pročitajte i pogledajte kako su prošla zadnja dva dana Nekonferencije.

Think Space

Nagrađeni autori Think Space natječaja u Zagrebu

10/06/2014

Sutra počinje 3. Think Space Nekonferencija pod krovnom temom Novac / Money, koja će se kroz tri dana održavati u Laubi u Zagrebu. Podsjećamo da je ulaz na Architects' talk u 19.00 h te na svečanu dodjelu nagrada u 20.30 h slobodan uz potvrdu dolaska ili registraciju putem ENTRIO sustava, zbog ograničenog broja mjesta. Zadnjeg dana završnih priprema Nekonferencije predstavljamo vam još neke od zanimljivih gostiju i Think Spacera.

DAZ

Poziv članovima na redovitu Skupštinu Društva arhitekata Zagreba

04/06/2014

Pozivamo sve članove Društva na 29. redovitu sjednicu Skupštine Društva arhitekata Zagreba (DAZ) koju saziva Predsjednik Društva Teo Budanko u utorak 17. lipnja 2014. godine s početkom u 18 sati u prostorijama DAZ-a, Trg bana Josipa Jelačića 3/1.

Zadnji komentari

DAZ programi u 2014:



Partner:

Potpora:

  

 

Sponzori:

  

  

 Medijski partneri:

 

 



Pokrovitelji:

Potpora:

 

               

 

 

Medijski partneri:

 

Brončani sponzori:

 

  

 

Sponzori:

 



Pokrovitelji:

 

   

    

 

Potpora:

 

 

Partneri:

    

 

 

 

Sponzori:

 

  

    

 

    

 

Medijski partneri: