Poslovni centar Miramare

Ambroš, Marko, Autor
Bačura, Hrvoje, Autor
Plačko Maček, Hrvoje, Izrada vizualizacije
Suljić, Azra, Konzultant
Vrbanek, Igor, Konzultant

Opis

Izgradnja poslovnog centra dogaña se na relativno malom dijelu poteza zgrada uz Miramarsku, ali na redefiniranje slike grada ima izniman značaj. S jedne strane zbog utjecaja planirane visine na budući skyline, a s druge, bitnije, neosporan je značaj zbog blizine zelene potkove, odnosno direktog utjecaja planirane izgradnje na infrastrukturne kapacitete tog dijela grada.

Volumen poslovnog centra ''Miramarska-Badnjanska'' položen je duž sjevernog ruba granice planiranog obuhvata. Visine je maksimalno dopuštenih 20 nadzemnih etaža. Postava istok-zapad visokog volumena rezultirala je formiranjem velikog pristupnog trga s južne strane obuhvata uz pješačku šetnicu. Također, uslijed navedene postave i organizacije relativno uskog volumena s izmaknutim komunikacijskm vertikalama prema istočnom odnosno zapadnom rubu tlocrta maksimizirana je mogućnost kvalitetnih pogleda prema sjeveru odnosno jugu svim korisnicima centra.
Naizgled nelogična postava volumena te zaklanjanje dijela vizure prema povijesnom dijelu grada pažljivo je prostudirana s više značajnih gradskih točaka. Iz neposredne blizine, odnosno duž Vukovarske ulice postojeća izgradnja zaklanja veći dio pogleda
prema sjevernom dijelu grada pa tako i prema novom visokom volumenu. Sa postojećih savskih mostova pozicija volumena izmaknuta je u odnosu na dominantne vizurne točke: katedralu, Medvedgrad ili sljemenski toranj dok je iz pozicije planiranog savskog mosta u produžetku sveučilišne avenije kompleks Hypo centra dominantna izgrañena struktura.

Bez obzira na projektantski stav da planirana postava neće značajnije narušiti vizure prema povijesnom dijelu grada neosporno je da uslijed svojih dimenzija nova grañevina
postaje vertikalno dominantan gradski orijentir. Zbog olakšanja pojavnosti i stvaranja internih senzacija kao i s ciljem kadriranja uvijek drugih scena grada ili neba ovisno o poziciji promatrača-prolaznika volumen centra perforiran je s tri praznine. Svi otvoreni prostori nastali perforiranjem novog poslovnog centra iskorišteni su kao visokokvalitetan vanjski prostor-vidikovac, namijenjen korisnicima kao i posjetiteljima.

Tip projekta Komercijalna funkcija
Status projekta Natječaj
Godina projektiranja 2009
Lokacija Zagreb
Miramarska-Bednjanska
Površina 30000 - 50000 m2
Površina (brutto) 32 880 m2

Nagrade preko natječaja
Jedan od tri jednakovrijedna otkupa (Natječaj za izradu idejnog arhitektonsko-urbanističkog rješenja za poslovni centar Miramarska-Bednjanska) 01.06.2009

Komentari

Morate biti logirani kako bi mogli komentirati.
SLOŽI PROJEKTE PO


STATUS






VRSTA






















BUDŽET




NAGRADE
Samo nagrađeni








Program je realiziran uz potporu 
 Grada Zagreba


Potpora:


Partneri:


Medijski partneri:


Donatori: