Obrtnički centar

Opis

Tipologija Obrtničkog centra proizašla je (kao rezultat, a ne cilj) iz heterogenosti programa, skučenog prostora i izbjegavanja arborealne (hijerarhijske) strukture. Spirala auta (garaža) nije podređena spirali ljudi (radni prostori). One su doslovno, a ne metaforički komplementarne. Pretpostavka je da će većina korisnika Obrtničkom centru pristupati autom. Glede i unatoč možebitnoj (ideološkoj) retorici, svaku drugu pretpostavku smatramo nerealnom, odnosno izrazom poslovične birokratske nezainteresiranosti (koncept ispred života). Doslovna isprepletenost servisnog (garaža) i servisiranog (uredi/lokali) prostora omogućuje prometni pristup ''do kućnog praga'' (iznad ili ispod). Radi se o radikalnoj reviziji ustaljenih modela. Dakle, ne parkirati auto u jednoj i raditi u drugoj kući; ne parkirati auto ispod kuće; ne parkirati iznad kuće, već u samoj kući. Jer ovo zapravo i nije kuća. Kao sto nije niti (PoMo) simulacija grada. Obrtnički centar jest grad.
''Monovolumenom'' se osigurava (institucionalni) integritet i prijeko potrebna diferencijacija u odnosu na morfologiju planiranih stambeno-poslovnih vertikala u susjedstvu (prateći presedan Udruge s Mažuranca i Komore iz Ilice). Obrtnički centar prvi je u nizu objekata pri ulasku u grad iz smjera Jadrana s lijeve (sjeverne) strane. I nije tek jedan u nizu nebodera (obrtnički, za razliku od npr. stambeno-poslovnog).

Tip projekta Mix‐use
Status projekta Natječaj
Godina projektiranja 2010
Lokacija Zagreb
Ulica Blato
Površina 50000 - 100000 m2
Površina (brutto) 59925 m2

Komentari

Morate biti logirani kako bi mogli komentirati.
SLOŽI PROJEKTE PO


STATUS






VRSTA






















BUDŽET




NAGRADE
Samo nagrađeni








Program je realiziran uz potporu 
 Grada Zagreba


Potpora:


Partneri:


Medijski partneri:


Donatori: