Natječaj za izradu idejnog urbanističkog rješenja centra Križa

STATUS Rezultati

VRSTA NATJEČAJA za realizaciju
jedno-stupanjski
otvoreni
urbanistički

ROK 13.05.2013.

REDNI BROJ NATJEČAJA 98

PUNI NAZIV NATJEČAJA Natječaj za izradu idejnog urbanističkog rješenja centra Križa

VRSTA NATJEČAJA

Natječaj je: urbanistički, državni, javni, otvoreni, u jednom stupnju, anonimni.

RASPISIVAČ
Jedinica lokalne samouprave
Općina KRIŽ
Trg Svetog Križa 5
10314 Križ
Tel: 01/ 2831-510
Fax: 01/ 2831-523
E-mail: info@opcina-kriz.hr
Web: www.opcina-kriz.hr
OIB - 94115544733
MB - 02541904
Općinska načelnica Općine Križ
Ivana Posavec Krivec, prof.

PROVODITELJ
PROVODITELJ
PROVODITELJ
Holdon, d.o.o.
Trg Vladimira Nazora 15/II
10310 Ivanić Grad

TAJNIK
Ivica Kušić, dipl. ing. arh.
Ovlašteni arhitekt, ovl. br. A-1592
Holdon, d.o.o.
Trg Vladimira Nazora 15/II
10310 Ivanić Grad
Tel: 01/ 2831-480,
Fax: 01/ 2831-482
E-mail: holdon@holdon.hr

 SVRHA I CILJ
Svrha natječaja je analiza i stvaranje adekvatnih stručno izrađenih idejnih urbanističkih rješenja centra naselja Križ građevina po segmentima zadanim natječajnim programom s funkcionalnom shemom centralne građevine. Rješenje će poslužit će kao analiza prostornih mogućnosti obuhvaćenog područja i kao stručna podloga za izradu prostorno planske dokumentacije (Detaljni plan uređenja – izmjene i dopune), odnosno kao materijal za animaciju potencijalnih investitora.
 
Natječajem su obuhvaćene četiri međusobno funkcionalno spojene prostorne cjeline:

Centralni trg ispred crkve Svetog Križa - formiranje centralnog gradskog trga,
Parcela i plato crkve Svetog Križa i područje oko crkve - redizajn platoa oko crkve te uređenje okolnih zelenih površina,
09.ožujka 2013. g.
09.ožujka 2013. g.

Uvjeti natječaja bit će objavljeni na web stranici Općine Križ ( www.opcina-kriz.hr) gdje će biti javno dostupni.
 
Početak natječaja je subota, 09. ožujka 2013. g.


Natječajni program može se podići ili naručiti od subote, 09. ožujka 2013. g., radnim danom od 9.00-15.00 sati u Općini Križ, Trg Svetog Križa 5, 10314 Križ, i to na DVD-u uz uplatu iznosa od 100,00 kn plativih u gotovini na blagajni Općine Križ ili uplatom na žiro-račun Općine Križ br.: 2340009-1821300009 kod Privredne banke Zagreb (svrha doznake: "Natječaj za centar Križa - DVD") i dostavom kontakt e-mail adrese. Natječajni program može se dobiti na uvid u Općini Križ, Trg Svetog Križa 5, 10314 Križ. Umjesto DVD-a natjecateljima koji to zahtijevaju omogućit će se preuzimanje sadržaja DVD-a putem linka koji će im biti saopćen nakon uplate. Natjecatelji imaju pravo postavljati pitanja do petka, 29. ožujka 2013. g. Pitanja se dostavljaju na adresu Općine Križ, Trg Svetog Križa 5, 10314 Križ, putem faksa na broj 01/ 2831-523 ili putem e-maila: info@opcina-kriz.hr, s naznakom "Natječaj za Centar Kriza - pitanje".
Natjecatelji imaju pravo postavljati pitanja do petka, 29. ožujka 2013. g. Pitanja se dostavljaju na adresu Općine Križ, Trg Svetog Križa 5, 10314 Križ, putem faksa na broj 01/ 2831-523 ili putem e-maila: info@opcina-kriz.hr, s naznakom "Natječaj za Centar Kriza - pitanje".

Pisani odgovori bit će poslani do ponedjeljka, 8. travnja
2013. g. svima koji su podigli natječajne podloge, a bit će objavljeni i na web stranicama Općine Križ.
 
Ocjenjivački sud završit će radom najkasnije do petka 24. svibnja. 2013. godine. Rezultati natječaja bit će isti dan dostavljeni svim natjecateljima putem e-maila, zajedno s pozivom na otvaranje izložbe uz naznaku vremena i mjesta njenog održavanja. Ocjenjivački sud završit će radom najkasnije do petka 24. svibnja. 2013. godine. Rezultati natječaja bit će isti dan dostavljeni svim natjecateljima putem e-maila, zajedno s pozivom na otvaranje izložbe uz naznaku vremena i mjesta njenog održavanja.

Rezultati natječaja bit će objavljeni u subotu, 1. lipnja 2013. g. i to u "Jutarnjem listu" i na web stranici Općine Križ ( www.opcina-kriz.hr). Izložba natječajnih radova te razgovor s Ocjenjivačkim sudom bit će otvorena će se u subotu 25. svibnja i tada će biti i javna objava rezultata natječaja. O lokaciji održavanja izložbe i razgovora biti će putem e-maila obaviješteni svi natjecatelji.Izložba natječajnih radova te razgovor s Ocjenjivačkim sudom bit će otvorena će se u subotu 25. svibnja i tada će biti i javna objava rezultata natječaja. O lokaciji održavanja izložbe i razgovora biti će putem e-maila obaviješteni svi natjecatelji.

Radove koji nisu nagrađeni natjecatelji su dužni podići u roku od 15 dana od završetka natječaja.


 





Program je realiziran uz potporu 
 Grada Zagreba


Potpora:


Partneri:

 


Medijski partneri:

 

 


Donatori:



 



 

 


 



Program je realiziran uz potporu 
 Grada Zagreba


Potpora:



Partneri:



Medijski partneri:



Donatori:


  •  

 

Društvo arhitekata Zagreba
Trg bana Josipa Jelacica 3/1
t +385 1 4816151
daz@d-a-z.hr

DAZ bilten:

Prijavite se
Copyright ©2024 DAZ.