NATJEČAJ za izradu idejnog arhitektonsko-urbanističkog rješenja OSNOVNE ŠKOLE DUBRAVA - CENTAR

STATUS U tijeku

VRSTA NATJEČAJA za realizaciju
jedno-stupanjski

arhitektonsko-urbanistički

BROJ DANA DO ROKA 85

ROK 21.01.2026.

REDNI BROJ NATJEČAJA

PUNI NAZIV NATJEČAJA NATJEČAJ za izradu idejnog arhitektonsko-urbanističkog rješenja OSNOVNE ŠKOLE DUBRAVA - CENTAR

CPV: 71200000-2 Arhitektonske i srodne usluge
Oznaka iz Plana nabave Raspisivača natječaja: 2342-2025-EVV
Registarski broj natječaja Hrvatske komore arhitekata:  175-25/ZG-AU/NJN
 
1. RASPISIVAČ I NARUČITELJ natječaja je Grad Zagreb, Trg Stjepana Radića 1, 10 000 Zagreb; OIB: 6181789437; telefon: +385 1 6503788; e-mail:javna.nabava@zagreb.hr; internetska adresa: www.zagreb.hr;            odgovorna osoba: Gradonačelnik Tomislav Tomašević, mag. pol.
 
2. PROVODITELJ I ORGANIZATOR natječaja je Društvo arhitekata Zagreba (DAZ), Trg bana J.Jelačića 3/I, 10 000 Zagreb; OIB:87490332083; telefon: +385 1 4816 151; e-mail: natjecaji@d-a-z.hr; internetska adresa: www.d-a-z.hr; odgovorna osoba: Ana Boljar, dipl.ing.arh., predsjednica
 
3. CILJ NATJEČAJA
Grad Zagreb provodi aktivnosti na realizaciji projekta izgradnje Osnovne škole Dubrava – centar, namijenjene za ukupno 448 učenika raspoređenih u 16 razrednih odjela (8 odjela razredne i 8 odjela predmetne nastave), kao i za 40 polaznika u 2 odgojno-obrazovne skupine predškolskog programa koje će djelovati pri školi.
Izgradnja nove suvremene Osnovne škole s pripadajućom dvoranom doprinjet će prostornoj artikulaciji središnjeg prostora Dubrave, uređenju novih javnih prostora i gradske infrastrukture, kao i postizanju optimalnih prostornih uvjeta za organizaciju odgojno-obrazovnog procesa, sukladno Državnom pedagoškom standardu osnovnoškolskog sustava odgoja i obrazovanja (NN 63/08, 90/10), Odluci o utvrđivanju normativa prostora građevina osnovnih škola / Normativima dimenzioniranja prostora osnovnih škola u RH 2022., Nacionalnom kurikulumu za rani i predškolski odgoj i obrazovanje (NN 05/15.) te pravilima dobre pedagoške struke.
 
Cilj natječaja je odabir najboljeg arhitektonsko-urbanističkog idejnog rješenja Osnovne škole  Dubrava – Centar u Zagrebu, između više različitih prijedloga, prema kriterijima ocjenjivanja propisanim uvjetima natječaja.
 
4. VRSTA I PREDMET NATJEČAJA
Natječaj se provodi u skladu s glavom IV., poglavljem 2., člancima 327.-331., Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16, 114/22 – u daljnjem tekstu:ZJN), kao i ostalim odredbama ZJN-a koje se primjenjuju na Natječaj te odredbama Pravilnika o natječajima s područja arhitekture, urbanizma, unutarnjeg uređenja i uređenja krajobraza (NN 85/14-u daljnjem tekstu:Pravilnik) Hrvatske komore arhitekata, čijih su se odredbi svi sudionici natječaja dužni pridržavati ako one nisu u suprotnosti sa ZJN-om.
Provedeni Natječaj, u smislu članka 133. ZJN-a, bit će uvjet za pokretanje pregovaračkog postupka bez prethodne objave poziva na nadmetanje za dodjelu ugovora o javnoj nabavi usluga.
 
Dijelovi uvjeta natječaja prema čl. 37. Pravilnika koji nisu navedeni u ovim uvjetima natječaja sastavni su dio Uputa za sudionike. Natjecatelj definiran čl. 2., st. 1. Pravilnika sukladno ZJN-u smatra se sudionikom natječaja.
Na sudjelovanje u pregovorima bit će pozvan pobjednik natječaja, odnosno osoba ovlaštena za projektiranje koju predlaže autor ili koautori prvonagrađenog rada.
 
Natječaj je otvoreni, javni, opći, anonimni, jednostupanjski za realizaciju, I. stupnja složenosti ARHITEKTONSKO-URBANISTIČKI NATJEČAJ ZA IDEJNO RJEŠENJE OSNOVNE ŠKOLE DUBRAVA - CENTAR
 
5. PRAVO SUDJELOVANJA I OGRANIČENJA ZA SUDJELOVANJE U NATJEČAJU
Očekuje se formiranje stručnog tima kojeg čine stručnjaci iz odgovarajućih područja sukladno natječajnom zadatku. Sposobnost/stručnost sudionika natječaja je zadovoljena kada je:
  • Autor ili barem jedan od koautora Natječajnog rada ovlašteni arhitekt, dipl.ing.arh. ili mag.ing.arh.
Pravo sudjelovanja u svojstvu sudionika natječaja imaju sve ostale fizičke ili pravne osobe bez obzira na mjesto sjedišta/prebivališta. U natječaju mogu sudjelovati i suradnici koji se ne smatra/ju autorom/koautorima natječajnog rada.
U smislu Zakona o javnoj nabavi, naručitelj je u sukobu interesa sa sljedećim gospodarskim subjektima:
Organizirano oblikovanje d.o.o., Gaje Alage 4, 10000 Zagreb, OIB 50659427326
Submap d.o.o., Ujevićeva ulica 22, 10000 Zagreb, OIB 28158057823
ZGA obrt za usluge, Odranska 3, 10000 Zagreb, MB 97851086
Pro-s d.o.o., Mahićno 1b, 47000 Karlovac, OIB 28644267900
 
6. PRISTUP NATJEČAJNOJ DOKUMENTACIJI:
Natječajnu dokumentaciju, Raspisivač i Provoditelj stavljaju na raspolaganje svim zainteresiranim sudionicima natječaja, u digitalnom obliku, uz neograničen, besplatan i izravan pristup putem  sljedeće poveznice:
 
7. OCJENJIVAČKI SUD I RADNA TIJELA NATJEČAJA
Imenovan je Ocjenjivački sud u sastavu od pet (5) članova i jednog zamjenika člana OS-a, uz tehničku komisiju i tajnika natječaja:
 
Članovi Ocjenjivačkog suda (OS):
  1. Marija Burmas, dipl.ing.arh., ovlaštena arhitektica, predstavnica Provoditelja
  2. Željko Golubić, dipl.ing.arh., ovlašteni arhitekt, predstavnik Provoditelja
  3. Boris Gregurić, dipl.ing.arh., predstavnik Raspisivača
  4. Sanda Radočaj, dipl.ing.arh., predstavnica Raspisivača
  5. Antun Sevšek, dipl.ing.arh., ovlašteni arhitekt, predstavnik Provoditelja, predsjednik OS-a
Zamjenik člana OS-a:
  1. Patrik Mićanović, dipl.ing.arh., predstavnik Raspisivača
Tehnička komisija:
  1. Tajana Levojević, mag.ing.arch.
  2. Marta Turk, mag.ing.arch.
Tajnik natječaja:
             
Tomislav Soldo, dipl.ing.arh.
 
8. KRITERIJI ZA OCJENJIVANJE NATJEČAJNIH RADOVA
Pored usklađenosti rada s uvjetima raspisa, u pogledu sadržaja i obveznih priloga, pri ocjenjivanju radova Ocjenjivački sud valorizirat će radove u skladu sa sljedećim kriterijima:
  • jasnoća i kvaliteta ideje cjelovitog rješenja
  • suvremenost i autentičnost rješenja
  • estetske i oblikovne kvalitete rješenja
  • funkcionalnost rješenja
  • racionalnost, ekonomičnost i provedivost rješenja
 
Iz Natječaja će se isključiti radovi koji su:
  • predani poslije roka navedenog u uvjetima natječaja,
  • za koje nije dostavljen Obrazac projekta kroz EOJN RH
  • koji u bitnom ne sadrže elemente Grafičkih i tekstualnih priloga navedenih u točki V.2.1 ovih uvjeta natječaja
  • koji ne sadrže Dodatne priloge navedene u točki V.2.2 ovih uvjeta natječaja
 
9. NAGRADNI FOND
Određuje se nagradni fond u ukupnom iznosu od 80.000,00 eura, bruto.
Radovima koji su stručno izrađeni i odgovaraju uvjetima određenim ovom dokumentacijom za nadmetanje Ocjenjivački sud će dodijeliti nagrade kako slijedi:
  • I. Nagrada:                    bruto EUR:           32.000,00
  • II. Nagrada:                  bruto EUR:           20.000,00
  • III. Nagrada:                 bruto EUR:           12.000,00
  • IV. Nagrada:                 bruto EUR:             9.600,00
  • V. Nagrada:                  bruto EUR:             6.400,00
Isplata nagrada izvršit će se sukladno važećim propisima, kako slijedi:
  • fizičkim osobama, koje nisu obveznici PDV-a, prema iskazanom bruto iznosu u koji su uključeni svi porezi i davanja, prema modelu obračuna autorskih ugovora
  • fizičkim i pravnim osobama, koje su obveznici PDV-a, prema iskazanom bruto iznosu na koji se obračunava PDV, temeljem ispostavljenog računa
  • pravnim osobama, koje nisu obveznici PDV-a, za iskazan bruto iznos temeljem ispostavljenog računa
 
10. ROKOVI NATJEČAJA
Početak natječaja je 29.10.2025. godine.               
Rok za postavljanje pitanja je do uključivo 13.11.2025. Pitanja se postavljaju putem sustava Elektroničkog oglasnika javne nabave Republike Hrvatske (dalje: EOJN RH) modul Pitanja/Pojašnjenja dokumentacije o nabavi.
Odgovori na pitanja daju se na istim internetskim stranicama kao i osnovna dokumentacija najkasnije do uključivo 27.11.2025.
Rok predaje natječajnih radova je srijeda, 21.1.2025. godine do 16:00 sati.
Očekivani rok završetka rada Ocjenjivačkog suda je 18.2.2025. godine.
Izložba natječajnih radova održat će se nakon objave Obavijest o rezultatima projektnog natječaja u EOJN-u.
 
11. KOMUNIKACIJA
Zainteresirani sudionici natječaja pitanja mogu postaviti isključivo putem sustava Elektroničkog oglasnika javne nabave Republike Hrvatske (dalje: EOJN RH) kroz modul Pitanja/Pojašnjenja dokumentacije o nabavi. Svi sudionici natječaja moraju se registrirati na EOJN kao bi mogli postavljati pitanja i predati Natječajni rad.
Ponuda se može dostaviti na hrvatskom i engleskom jeziku.
 
12. UGOVOR O IZRADI PROJEKTNO TEHNIČKE DOKUMENTACIJE
Odluka Ocjenjivačkog suda je obvezujuća za Raspisivača/Investitora, a na temelju koje se objavljuje Obavijest o rezultatima projektnog natječaja.
Raspisivač/Investitor će pokrenuti Pregovarački postupak javne nabave bez prethodne objave s Osobom ovlaštenom za projektiranje koju predlaže autor prvonagrađenog Natječajnog rada.
Procijenjena vrijednost investicije iznosi 14.607.375,00 bez PDV-a, dok procijenjeni iznos usluge izrade projektno-tehničke dokumentacije iznosi 660.000,00 EUR bez PDV-a.
Projektno-tehnička dokumentacija sadržava idejni, glavni i izvedbeni projekt s troškovnicima koji se izrađuju sukladno važećim hrvatskim propisima, a koji uključuju sve potrebne projekte i elaborate za gradnju, opremanje i uređenje okoliša Osnovne škole Dubrava -centar. Usluga izrade projektno-tehničke dokumentacije uključuje i ishođenje posebnih uvjeta i uvjeta priključenja te akta za građenje.
 
13. ZAVRŠNE ODREDBE
Svi sporovi koji bi mogli nastati iz ovog Natječaja prvenstveno će se rješavati dogovorom, a u slučaju da se ne riješe, u nadležnosti su stvarno nadležnog suda prema sjedištu naručitelja.
 
***
Natječajnu dokumentaciju i Upute za registraciju na EOJN možete preuzeti ovdje.

Za sve poteškoće prilikom dohvaćanja dokumentacije ili druge upite slobodno nam se javite na natjecaji@d-a-z.hr

 

Program DAZ-a realiziran je uz potporu:

 


Godišnjaci DAZ-a:

 

 





 


Partneri:

 

 

 

 

 


Medijski partneri:

 

 

 

 

Društvo arhitekata Zagreba
Trg bana Josipa Jelacica 3/1
t +385 1 4816151
daz@d-a-z.hr

DAZ bilten:

Prijavite se
Copyright ©2025 DAZ.