09.02.2021
- 09.04.2021
DRUŠTVO ARHITEKATA DUBROVNIK (DAD) raspisalo je U R B A N I S T I Č K O – A R H I T E K T O N S K I N A T J E Č A J za izradu idejnog rješenja: Prostora Ponte i Ribarnice u gradskoj luci Dubrovnik.
CPV: 71200000-0 – arhitektonske i srodne usluge
oznaka iz Plana nabave Raspisivača natječaja: 13/2021
Registarski broj natječaja Hrvatske komore arhitekata: 106-21/DU-AU/NJN
VRSTA, STUPANJ SLOŽENOSTI I STUPANJ PROVEDBE NATJEČAJA
Javni, opći, u jednom stupnju, anonimni, anketni, I. stupnja složenosti za izradu arhitektonsko-urbanističkog idejnog rješenja prostora Ponte i Ribarnice u Gradskoj luci Dubrovnik
RASPISIVAČ I INVESTITOR
ŽUPANIJSKA LUČKA UPRAVA DUBROVNIK, Cvijete Zuzorić 3, 20 000 Dubrovnik, OIB: 60040855809, telefon: +385 20 324 814, e-mail: ravnatelj@zlud.hr, internetska adresa: www.zlu-dubrovnik.hr, odgovorna osoba: ravnatelj Željko Dadić, dipl.oecc.
PROVODITELJ
DRUŠTVO ARHITEKATA DUBROVNIK (DAD), Iva Vojnovića 24, 20 000 Dubrovnik, OIB: 76917075995, telefon: +385 98 9155 622, e-mail: drustvo.arhitekata.dbk@gmail.com, odgovorna osoba: predsjednik Božo Benić, mag.ing.arch.
AUTORI NATJEČAJNOG ELABORATA
Izrađivač natječajnog programa je Zavod za prostorno uređenje DNŽ, Petilovrijenci 2, 20 000 Dubrovnik, OIB: 51421798041, zzpudnz@zzpudnz.hr (mr.sc. Marina Oreb, dipl.ing.arh. A-491; A-U 282, Barbara Savin, dipl.ing.arh. A-3411, A-U 301 i Iva Knego - Šoletić, mag.ing.arch.)
JEZIK NA KOJEM SE PROVODI NATJEČAJ
Natječaj se provodi na hrvatskom jeziku.
PREDMET I SVRHA NATJEČAJA
PREDMET NATJEČAJA je izrada arhitektonsko-urbanističkog idejnog rješenja prostora Ponte i Ribarnice u Gradskoj luci Dubrovnik. Nagrađeni radovi koristit će se kao stručne arhitektonsko-urbanističke podloge za izdavanje koncesija Raspisivaču natječaja.
CILJ PROVEDBE JAVNOG NATJEČAJA je ispitati prostorne potencijale prostora Ponte i Ribarnice za gospodarsku djelatnost te ponuditi kvalitetno idejno arhitektonsko-urbanističko rješenje. Potrebno je sagledati mogućnosti gospodarskog korištenja prostora trgova, uskladiti korištenje prostora s potrebama Županijske lučke uprave, građana, turista i gospodarstvenika te omogućiti funkcionalan, kvalitetan i sadržajno kreativan boravak u javnom gradskom prostoru Gradske luke.
Ciljevi natječaja:
-
utvrđivanje optimalnog korištenja prostora uz minimalne intervencije s obzirom na vrijednost ambijenta najviše estetske kategorije (svjetska baština), uz razumijevanje iznimne univerzalne vrijednosti i afirmiranje povijesne memorije mjesta u skladu s programskim i konzervatorskim smjernicama,
-
artikulacija prostora gradske luke u funkciji različitih scenarija korištenja i reafirmacije kao dijela gradskog prostora,
-
utvrđivanje optimalne površine trgova za gospodarsko korištenje,
-
predlaganje poboljšanja stanja na temelju respektiranje reda u luci, komunalnih odluka i pravilnika te prometnih tokova, putova evakuacije kao i infrastrukture,
-
idejno rješenje ugostiteljskih terasa,
-
prijedlozi idejnog rješenja elemenata urbane opreme.
Rješenjem treba poštivati i valorizirati kulturno-povijesne vrijednosti prostora i uskladiti ih sa sadašnjim i budućim potrebama urbanog života Grada.
PRAVO SUDJELOVANJA I OGRANIČENJA ZA SUDJELOVANJE
Pravo sudjelovanja imaju sve fizičke stručne osobe uz uvjet da je najmanje jedan od autora pojedinog Natječajnog rada arhitekt ili arhitekt-urbanist. Natjecatelj može za izradu natječajnog rada angažirati i druge stručnjake specijaliste u pojedinom području.
Svaki od Natjecatelja, pojedinac ili grupa, ima pravo sudjelovanja na ovom natječaju samo s jednim radom. Osobe koje su sudjelovale u izradi nekog natječajnog rada kao suradnici ne mogu predati natječajni rad samostalno.
Sudjelovanje stranih natjecatelja regulirano je Zakonom o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje (NN, broj 78/15., 118/18., 110/19.).
Autor i Ponuditelj (Osoba ovlaštena za projektiranje) mogu, ali ne moraju biti ista osoba.
Na natječaju ne mogu sudjelovati Voditelj natječaja ili zamjenik Voditelja natječaja, zaposlenici Raspisivača, zaposlenici Provoditelja u slučaju da je provoditelj pravna ili fizička osoba - ured ovlaštenog arhitekta, članovi Ocjenjivačkog suda, zamjenici članova, tajnik natječaja, članovi tehničke komisije, izrađivač natječajnog elaborata, kao ni njihovi suradnici i srodnici u prvom i drugom koljenu, kao ni svi ostali koji bi narušili ravnopravnost Natjecatelja ili neovisno odlučivanje Ocjenjivačkog suda.
NATJEČAJNI ELABORAT
Oglas o raspisu i rezultatima Natječaja objavljuje se u dnevnom tisku, a obavijest o raspisu i rezultatima natječaja Provoditelj dostavlja Hrvatskoj komori arhitekata i udrugama arhitekata.
U skladu s odredbama članaka 328. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16., u daljnjem tekstu: ZJN) poziv na natječaj i obavijest o rezultatima natječaja stavit će se na raspolaganje svima koji su zainteresirani za sudjelovanje u natječaju, na način da se Poziv na natječaj uz prethodnu objavu na stranicama Elektroničkog oglasnika javne nabave RH u Narodnim novinama, objavljuje isti dan bez odgode na mrežnim stranicama Raspisivača: www.zlu-dubrovnik.hr i Izrađivača natječajnog elaborata: www.zzpudnz.hr.
Natječaj se provodi u skladu s člancima 14. i 15. ZJN-a - Nabava male vrijednosti - usluge do 200.000,00 Kuna, sukladno Pravilniku o jednostavnoj nabavi Županijske lučke uprave Dubrovnik (http://zlu-dubrovnik.hr/wp-content/uploads/2021/01/Plan-nabave-2021.g..pdf) i Planu nabave za 2021. godinu - oznaka: 13/2021.
Natječajni elaborat Raspisivač stavlja natjecateljima na raspolaganje u digitalnom obliku u Elektroničkom oglasniku javne nabave RH u Narodnim novinama (EOJN), upitom na e-mail Provoditelja, te putem sljedeće poveznice:
https://drive.google.com/drive/folders/1MvO6OYL73pAcLY7T1Z0vzgi69yrWKbTC?usp=sharing
ROKOVI
Početak natječaja je 09.02.2021. godine.
Obilazak lokacije je 16.02.2021. u 11:00 pred vratima Ribarnice.
Natjecatelji imaju pravo do 23.02.2021. dostaviti svoja pitanja vezana na Program natječaja. Pitanja natjecatelja dostavljaju se e-mailom na adresu Provoditelja: drustvo.arhitekata.dbk@gmail.com. Pisani odgovori bit će objavljeni na mrežnim stranicama Izrađivača natječajnog elaborata www.zzpudnz.hr do 26.02.2021. godine.
Rok predaje natječajnih radova je 09.04.2021. do 16:00 h, na adresi Zavod za prostorno uređenje DNŽ, Petilovrijenci 2, Dubrovnik, bez obzira na način dostave (radovi se mogu predavati radnim danom 10:00-12:00h, te 08. i 09.04.2021. 09:00-16:00h). Adresa za slanje i predaju natječajnih radova: ZAVOD ZA PROSTORNO UREĐENJE DUBROVAČKO-NERETVANSKE ŽUPANIJE, Petilovrijenci 2, 20000 Dubrovnik, s naznakom „ARHITEKTONSKO-URBANISTIČKI NATJEČAJ ZA IZRADU IDEJNOG RJEŠENJA PROSTORA PONTE I RIBARNICE U GRADSKOJ LUCI DUBROVNIK, NE OTVARAJ – natječajni rad“. Na omotnici u kojoj se nalazi rad ne smije biti napisano ime pošiljatelja i/ili nalijepljena povratnica s imenom pošiljatelja.
Ako se natječajni rad šalje poštom, a iz formalnih razloga zaprimanja rada potrebno je navesti pošiljatelja, ime prezime, naziv i adresu koji su dani ili napisani na omotu natječajnog rada pod „pošiljatelj“ ne smije u imenu, prezimenu, nazivu niti adresi biti isti s bilo kojim od tih podataka vezano na autora natječajnog rada, niti upućivati na autora natječajnog rada. Svaki takav rad će se nakon provjere i usporedbe ovih podataka diskvalificirati.
Očekivani završetak rada Ocjenjivačkog suda je 20.04.2021. Odabir natječajnih radova Ocjenjivački sud dostavlja Raspisivaču - Naručitelju.
ČLANOVI I ZAMJENIK ČLANA OCJENJIVAČKOG SUDA, TEHNIČKA KOMISIJA I TAJNIK
Za ocjenu radova imenovan je Ocjenjivački sud u sastavu sedam (7) članova:
Predsjednica OS-a:
doc.dr.sc. Ivana Tutek, dipl.ing.arh., ovlašteni arhitekt – predstavnica Provoditelja
Članovi OS-a:
Nikola Dobroslavić, Župan, predstavnik Dubrovačko-neretvanske županije
Mato Franković, Gradonačelnik, predstavnik Grada Dubrovnika
Željko Dadić, dipl.oecc., predstavnik Raspisivača
dr.sc. Antun Baće, pov.umj., predstavnik Ministarstva kulture i medija – KO Dubrovnik
mr.sc. Marina Oreb, dipl.ing.arh., ovlašteni arhitekt-urbanist – predstavnica Provoditelja
Romano Duić, dipl.ing.arh., ovlašteni arhitekt – predstavnik Provoditelja
Zamjenici članova OS-a:
Lukša Radić, dipl.ing.arh., predstavnik Provoditelja
Ivo Klaić, dipl.ing.admin.nav., predstavnik Raspisivača
Tehnička komisija:
Barbara Savin, dipl.ing.arh., ovlašteni arhitekt-urbanist – predstavnica Provoditelja
Iva Knego Šoletić, mag.ing.arch., predstavnica Provoditelja
Tajnik natječaja:
Božo Benić, mag.ing.arch., ovlašteni arhitekt – predstavnik Provoditelja
NAGRADE
Radovima koji su stručno izrađeni i odgovaraju uvjetima određenim ovom dokumentacijom za nadmetanje Ocjenjivački sud će dodijeliti nagrade kako slijedi:
Nagrada
|
Broj nagrada
|
Neto iznos
|
1. nagrada
|
1
|
40.000,00 kn
|
2. nagrada
|
1
|
24.000,00 kn
|
3. nagrada
|
1
|
16.000,00 kn
|
KRITERIJI ZA OCJENJIVANJE
Iz Natječaja će se isključiti radovi koji nisu izrađeni u skladu s Programom i Uvjetima Natječaja odnosno:
-
predani poslije roka navedenog u ovim Uvjetima Natječaja,
-
koji ne sadrže priloge navedene u ovim Uvjetima Natječaja,
-
čija oprema rada nije u skladu s ovim Uvjetima Natječaja,
-
koji nisu u skladu s prostorno-planskom dokumentacijom, Programom i ostalim uvjetima Natječaja.
Pored usklađenosti rada s uvjetima raspisa, u pogledu sadržaja, rokova i obaveznih priloga pri ocjenjivanju radova Ocjenjivački sud će posebno valorizirati:
-
zadovoljenje programskih uvjeta,
-
usklađenost rada s konzervatorskim uvjetima i smjernicama,
-
kvalitetno prostorno-oblikovno rješenje u odnosu na širi i uži urbani kontekst,
-
kvalitetu, jasnoća i prepoznatljivost urbanističko-arhitektonskog koncepta,
-
suvremenost izričaja,
-
reafirmaciju javnog gradskog prostora,
-
estetske i oblikovne kvalitete predloženog rješenja,
-
funkcionalnost i fleksibilnost korištenja prostora,
-
racionalnost i ekonomičnost rješenja u izvedbi i održavanju,
-
kreativnost te inovativnost u pristupu rješavanja zadatka,
-
arhitektonski doprinos oblikovanju,
-
provedivost rješenja.
PROCIJENJENA VRIJEDNOST
Anketni natječaj, sastoji se od nagradnog fonda, isplate naknade radnim tijelima te materijalnih troškova i naknade i iznosi ukupno 151.000,00 kuna neto odnosno 225.600,00 kuna bruto, te se raščlanjuje na iznose kako slijedi:
- nagradni fond u iznosu od 80.000,00 kuna neto, odnosno 112.000,00 kuna bruto,
- naknada radnim tijelima u iznosu od 35.200,00 kuna neto, odnosno 56.320,00 kuna bruto,
- materijalni troškovi i naknade 35.800,00 kuna, odnosno 57.280,00 kuna bruto.
OSTALI NAVODI
Svi ostali uvjeti detaljno su navedeni u Uvjetima natječaja.
Natječaj je objavljen u skladu s odredbama Pravilnika o natječajima s područja arhitekture, urbanizma, unutarnjeg uređenja i uređenja krajobraza (NN, broj 85/14.) i Zakona o javnoj nabavi (NN, broj 120/16.), a kojih su se svi sudionici obvezni pridržavati.