Natječaj

Natječaj za vizualni identitet Festivala hrvatske kulture u Francuskoj 2012.

Autor/izvor: Ministarstvo kulture 14/11/2011

Ministarstvo kulture raspisalo je i provelo Natječaj za vizualni identitet Festivala hrvatske kulture u Francuskoj 2012. Prvonagrađeni koncept CRO-ICI djelo je  autorskog tima koji čine  dizajneri Ira Payer, Maša Poljanec i Andro Giunio, te Ivo Payer kao autor imena rada i suradnica Sana Perić.

Na temelju dostavljenih zahtjeva za sudjelovanje na natječaju, Ocenjivački sud odabrao je pet pozvanih autora i timova koji su radili na natječajnom zadatku : Tina Ivezić i Ivana Borovnjak, Boris Ljubičić, Ira Payer, Maša Poljanec i Andro Giunio, Marko Šesnić&Goran Turković te Toni Uroda.
 
Ocjenjivački sud u sastavu Damir Bralić (predsjednik), Damir Gamulin, Seadeta Midžić, Nina Obuljen, Marina Tomas Billet donio je odluku da se prva nagrada dodijeli radu pod šifrom 006. Prvonagrađeni koncept CRO-ICI djelo je  autorskog tima koji čine  dizajneri Ira Payer, Maša Poljanec i Andro Giunio, te Ivo Payer kao autor imena rada i suradnica Sana Perić.



Temeljni kriteriji u radu Ocjenjivačkog suda bili su komunikativnost, suvremenost, originalnost i primjenjivost rješenja.

Prema uvjetima raspisanog natječaja prvonagrađenim autorima pripala je nagrada od 25.000 Kn, dok će se pozvanim natjecateljima isplatiti obeštećenje u iznosu od 7.000 Kn.

Natječaj je bio pripreman i proveden u skladu sa standardima Hrvatskog dizajnerskog društva, a pristigli radovi pred Ocjenjivačkim sudom bili su anonimni.



Obrazloženje Ocjenjivačkog suda :

Nagrađeno rješenje odlikuje izrazito suvremen, prikladan i dosljedno artikuliran grafički jezik koji rad nedvosmisleno smješta unutar tipologije identiteta kulturnih manifestacija. Slogan i logotip u vrlo uspješnom spoju verbalne i vizualne komunikacije tvore tzv. slogo koji kao noseći grafički elementi vizualnog identiteta nepretenciozno, a istovremeno jasno i vrlo direktno sublimira prezentaciju hrvatske kulture u zemlji domaćinu duhovito i inteligentno koristeći fonemski potencijal riječi 'Croatie'  (Cro-ici – fra. hrvatska ovdje). Tipografska struktura uspostavljena u logotipu, sastavljena od informacijskog klastera Tko – Gdje, dosljedno je iskorištena za tretman svih festivalskih događanja što pridonosi grafičkoj i strukturalnoj dorečenosti rješenja. Redukcija boja provedena dosljedno kroz sve elemente – tipografiju i fotografiju – logično iskorištava zajednički koloristički kod obiju država. Posebna kvaliteta rješenja je visoki stupanj prepoznatljivosti u najširem rasponu medija, dimenzija i tehnika reprodukcije kroz koje identitet ne gubi svoju komunikacijsku snagu. Rješenje također anticipira dvojako korištenje te u oba slučaja vrlo dobro funkcionira – kao „obgrljujući“, krovni identitet i kao naslanjajući aneks na postojeće vizualne identitete različitih kulturnih sadržaja koji zbog svog karaktera zahtijevaju jaču autonomiju.
 

Komentari

Morate biti logirani kako bi mogli komentirati.

Dani zagrebačke arhitekture

Zagreb - grad društvenog standarda

11/05/2015

Društvo arhitekata Zagreba priprema 5. DANE ZAGREBAČKE ARHITEKTURE koji će se održati od 21. do 23. svibnja 2015.  Očekuje nas niz predavanja, stručni obilazak te svečana promocija počasnih članova DAZ-a.

Natječaj

THINK public SPACE

27/04/2015

THINK SPACE i Grad Zagreb u okviru projekta „Zagreb za mene“ , kojeg provodi Društvo arhitekata Zagreba, raspisuju međunarodni, javni, anonimni, u jednom stupnju konceptualni arhitektonsko – urbanistički natječaj - THINK public SPACE.

ARTUR 2015

Radionica agroturizam i arhitektura - Baranja

20/04/2015

Pozivamo Vas da nam se pridružite u stručnom obilasku na radionici  AGROTURIZAM I ARHITEKTURA na lokacijama Osijek – Zlatna Greda – Kneževi vinogradi – Karanac, vezanim za agro i eno turizam u sklopu programa ARTUR u vidu jednodnevnog stručnog putovanja autobusom iz Zagreba u Baranju, polazak je s Glavnog kolodvora 14. svibnja 2015., u 7 sati . a povratak u 20 sati. Radionica je uvrštena u Sustav stalnog stručnog usavršavanja Hrvatske komore arhitekata, te se boduje s 8 (osam) bodova. - - - POPUNJENO - - -

Zadnji komentari

 


DAZ programi u 2014:


 



Potpora:

               

 

 

Zlatni sponzor:

 

 

Srebrni sponzori:

 

Brončani sponzori:

 

 

  

 

Sponzori:

 

 

 



Partner:

Potpora:

  

 

Sponzori:

  

  

 Medijski partneri:

 

 



Pokrovitelji:

 

   

    

 

Potpora:

 

 

Partneri:

    

 

 

 

Sponzori:

 

  

    

 

    

 

Medijski partneri: