Natječaj

Natječaj za vizualni identitet Festivala hrvatske kulture u Francuskoj 2012.

Autor/izvor: Ministarstvo kulture 14/11/2011

Ministarstvo kulture raspisalo je i provelo Natječaj za vizualni identitet Festivala hrvatske kulture u Francuskoj 2012. Prvonagrađeni koncept CRO-ICI djelo je  autorskog tima koji čine  dizajneri Ira Payer, Maša Poljanec i Andro Giunio, te Ivo Payer kao autor imena rada i suradnica Sana Perić.

Na temelju dostavljenih zahtjeva za sudjelovanje na natječaju, Ocenjivački sud odabrao je pet pozvanih autora i timova koji su radili na natječajnom zadatku : Tina Ivezić i Ivana Borovnjak, Boris Ljubičić, Ira Payer, Maša Poljanec i Andro Giunio, Marko Šesnić&Goran Turković te Toni Uroda.
 
Ocjenjivački sud u sastavu Damir Bralić (predsjednik), Damir Gamulin, Seadeta Midžić, Nina Obuljen, Marina Tomas Billet donio je odluku da se prva nagrada dodijeli radu pod šifrom 006. Prvonagrađeni koncept CRO-ICI djelo je  autorskog tima koji čine  dizajneri Ira Payer, Maša Poljanec i Andro Giunio, te Ivo Payer kao autor imena rada i suradnica Sana Perić.



Temeljni kriteriji u radu Ocjenjivačkog suda bili su komunikativnost, suvremenost, originalnost i primjenjivost rješenja.

Prema uvjetima raspisanog natječaja prvonagrađenim autorima pripala je nagrada od 25.000 Kn, dok će se pozvanim natjecateljima isplatiti obeštećenje u iznosu od 7.000 Kn.

Natječaj je bio pripreman i proveden u skladu sa standardima Hrvatskog dizajnerskog društva, a pristigli radovi pred Ocjenjivačkim sudom bili su anonimni.



Obrazloženje Ocjenjivačkog suda :

Nagrađeno rješenje odlikuje izrazito suvremen, prikladan i dosljedno artikuliran grafički jezik koji rad nedvosmisleno smješta unutar tipologije identiteta kulturnih manifestacija. Slogan i logotip u vrlo uspješnom spoju verbalne i vizualne komunikacije tvore tzv. slogo koji kao noseći grafički elementi vizualnog identiteta nepretenciozno, a istovremeno jasno i vrlo direktno sublimira prezentaciju hrvatske kulture u zemlji domaćinu duhovito i inteligentno koristeći fonemski potencijal riječi 'Croatie'  (Cro-ici – fra. hrvatska ovdje). Tipografska struktura uspostavljena u logotipu, sastavljena od informacijskog klastera Tko – Gdje, dosljedno je iskorištena za tretman svih festivalskih događanja što pridonosi grafičkoj i strukturalnoj dorečenosti rješenja. Redukcija boja provedena dosljedno kroz sve elemente – tipografiju i fotografiju – logično iskorištava zajednički koloristički kod obiju država. Posebna kvaliteta rješenja je visoki stupanj prepoznatljivosti u najširem rasponu medija, dimenzija i tehnika reprodukcije kroz koje identitet ne gubi svoju komunikacijsku snagu. Rješenje također anticipira dvojako korištenje te u oba slučaja vrlo dobro funkcionira – kao „obgrljujući“, krovni identitet i kao naslanjajući aneks na postojeće vizualne identitete različitih kulturnih sadržaja koji zbog svog karaktera zahtijevaju jaču autonomiju.
 

Komentari

Morate biti logirani kako bi mogli komentirati.

Rezultati

Rezultati natječaja za sastavnice PMF Sveučilišta u Zagrebu

14/11/2014

Društvo arhitekata Zagreba objavljuje rezultate za arhitektonski, javni, anonimni, za realizaciju, opći, u jednom stupnju natječaj za izradu idejnog arhitektonskog rješenja za potrebe sastavnice Sveučilišta u Zagrebu: Prirodoslovno-matematičkog fakulteta izgradnja kompleksa: Biološkog, Geografskog i Geološkog odsjeka na lokaciji Horvatovac, Kampus Sjever,naručitelja Sveučilišta u Zagrebu.

Nominacije

Nominacije UHA-e za najbolja arhitektonska ostvarenja u 2014.

13/11/2014

Udruženje hrvatskih arhitekata objavilo je nominacije za godišnje nagrade za najbolja ostvarenja hrvatskih arhitekata u 2014., kao i dobitnika Nagrade „Viktor Kovačić“ za životno djelo.

Artur

ARTUR - Prostor i turistički potencijali kontinentalne Hrvatske

26/10/2014

Program ARTUR (Arhitektura i turizam) 2015  s godišnjom temom „Prostor i turistički potencijali kontinentalne Hrvatske“ predstavljen je 16. listopada 2014. u sklopu Dana hrvatskog turizma 2014. u Opatiji. Donosimo vam pregled događanja koja nas očekuju u novoj ARTUR sezoni.

Zadnji komentari

DAZ programi u 2014:


Forum o održivoj gradnji



Partner:

Potpora:

  

 

Sponzori:

  

  

 Medijski partneri:

 

 



Pokrovitelji:

Potpora:

 

               

 

 

Medijski partneri:

 

Brončani sponzori:

 

  

 

Sponzori:

 



Pokrovitelji:

 

   

    

 

Potpora:

 

 

Partneri:

    

 

 

 

Sponzori:

 

  

    

 

    

 

Medijski partneri: