Natječaj

Natječaj za vizualni identitet Festivala hrvatske kulture u Francuskoj 2012.

Autor/izvor: Ministarstvo kulture 14/11/2011

Ministarstvo kulture raspisalo je i provelo Natječaj za vizualni identitet Festivala hrvatske kulture u Francuskoj 2012. Prvonagrađeni koncept CRO-ICI djelo je  autorskog tima koji čine  dizajneri Ira Payer, Maša Poljanec i Andro Giunio, te Ivo Payer kao autor imena rada i suradnica Sana Perić.

Na temelju dostavljenih zahtjeva za sudjelovanje na natječaju, Ocenjivački sud odabrao je pet pozvanih autora i timova koji su radili na natječajnom zadatku : Tina Ivezić i Ivana Borovnjak, Boris Ljubičić, Ira Payer, Maša Poljanec i Andro Giunio, Marko Šesnić&Goran Turković te Toni Uroda.
 
Ocjenjivački sud u sastavu Damir Bralić (predsjednik), Damir Gamulin, Seadeta Midžić, Nina Obuljen, Marina Tomas Billet donio je odluku da se prva nagrada dodijeli radu pod šifrom 006. Prvonagrađeni koncept CRO-ICI djelo je  autorskog tima koji čine  dizajneri Ira Payer, Maša Poljanec i Andro Giunio, te Ivo Payer kao autor imena rada i suradnica Sana Perić.



Temeljni kriteriji u radu Ocjenjivačkog suda bili su komunikativnost, suvremenost, originalnost i primjenjivost rješenja.

Prema uvjetima raspisanog natječaja prvonagrađenim autorima pripala je nagrada od 25.000 Kn, dok će se pozvanim natjecateljima isplatiti obeštećenje u iznosu od 7.000 Kn.

Natječaj je bio pripreman i proveden u skladu sa standardima Hrvatskog dizajnerskog društva, a pristigli radovi pred Ocjenjivačkim sudom bili su anonimni.



Obrazloženje Ocjenjivačkog suda :

Nagrađeno rješenje odlikuje izrazito suvremen, prikladan i dosljedno artikuliran grafički jezik koji rad nedvosmisleno smješta unutar tipologije identiteta kulturnih manifestacija. Slogan i logotip u vrlo uspješnom spoju verbalne i vizualne komunikacije tvore tzv. slogo koji kao noseći grafički elementi vizualnog identiteta nepretenciozno, a istovremeno jasno i vrlo direktno sublimira prezentaciju hrvatske kulture u zemlji domaćinu duhovito i inteligentno koristeći fonemski potencijal riječi 'Croatie'  (Cro-ici – fra. hrvatska ovdje). Tipografska struktura uspostavljena u logotipu, sastavljena od informacijskog klastera Tko – Gdje, dosljedno je iskorištena za tretman svih festivalskih događanja što pridonosi grafičkoj i strukturalnoj dorečenosti rješenja. Redukcija boja provedena dosljedno kroz sve elemente – tipografiju i fotografiju – logično iskorištava zajednički koloristički kod obiju država. Posebna kvaliteta rješenja je visoki stupanj prepoznatljivosti u najširem rasponu medija, dimenzija i tehnika reprodukcije kroz koje identitet ne gubi svoju komunikacijsku snagu. Rješenje također anticipira dvojako korištenje te u oba slučaja vrlo dobro funkcionira – kao „obgrljujući“, krovni identitet i kao naslanjajući aneks na postojeće vizualne identitete različitih kulturnih sadržaja koji zbog svog karaktera zahtijevaju jaču autonomiju.
 

Komentari

Morate biti logirani kako bi mogli komentirati.

Zagreb za mene

Predstavljene potencijalne lokacije projekta Zagreb za mene

29/06/2015

U sklopu projekta Zagreb za mene, danas su u prostorima Društva predstavljeni rezultati istraživanja i studija Akupunkture grada i Arhitektonskog fakulteta u Zagrebu, kojima su odabrano 33 potencijalne lokacije za provedbu 17 urbanističko-arhitektonskih natječaja.

Rezultat

Rezultati natječaja za rezidencijalnu građevinu stambene namjene u Preradovićevoj 11 u Zagrebu

19/06/2015

Objavljeni su rezultati natječaja za rezidencijalnu građevinu stambene namjene u Preradovićevoj 11 u Zagrebu, u provedbi ureda ovlaštenog arhitekta Miljenka Bernfesta, raspisivača obitelji Vlahović.

Think Space

New Publicness - Call for Papers

17/06/2015

Think Space program i ove godine objavljuje „Call for Papers“ – poziv za slanje stručnih, teorijskih i znanstvenih radova iz područja arhitekture i srodnih disciplina na ovogodišnju temu – New Publicness.

Zadnji komentari

 


DAZ programi u 2014:


 



Potpora:

               

 

 

Zlatni sponzor:

 

 

Srebrni sponzori:

 

Brončani sponzori:

 

 

  

 

Sponzori:

 

 

 



Partner:

Potpora:

  

 

Sponzori:

  

  

 Medijski partneri:

 

 



Pokrovitelji:

 

   

    

 

Potpora:

 

 

Partneri:

    

 

 

 

Sponzori:

 

  

    

 

    

 

Medijski partneri: