Natječaj
Kako rekontekstualizirati krizu?
Autor/izvor: DAZ 13/02/2013
Crisis as Calling je natječaj koji pokušava rekontekstualizrati krizu i stvoriti novi prostor za dizajn u različitim kriznim kontekstima.
Vjerojatno postojanost krize ili možda naša uvjerenje u isto, nagnalo je REVERSE – multidisciplinarnu radionicu i galeriju iz Williamsburga u New Yorku i DESIGNCIRCUIT ne profitnu organizaciju koja djeluje nomadski iz različitih gradova da tematiziraju krizu u najširem smislu riječi i vrste, kao i njene manifestacije, izazove, rješenja i njihovu provedivost putem natječaja.
Crisis as Calling je internacionalni natječaj otvoren javnosti koji poziva sudionike da promisle i odgovore na univerzalni pojam krize. Kriza je događaj koji implicira raspad sustava, a kolektivni odgovor je tipiziran u pokušaju da se stvari vrate u „normalu“. Autori natječaja vide u ovome više nego priliku za responsivni dizajn te kao poziv kreativnoj zajednici dizajnera i arhitekata da istraži nova polja i modele.
Od natjecatelja se očekuje prijedlog rekontekstualizacije prostora za dizajn koji se bavi definicijom krize. Detalji krizne tipologije i granice su otvorene i trebali bi biti jedinstveno definirani svakim radim. S obzirom na činjenicu da je kriza univerzalni pojam, nema ograničenja u tipu projekta (lokaciji, programu ili tipologiji). Moguće je baviti se urbanim aktivizmom, društvenim dinamikama, prirodom neformalnih građevina u kriznim stanjima, raspodjelom resursa kao stimulacijom oporavka i slično.
Više o programu, načinu sudjelovanja i nagradama pogledajte ovdje pa ako ste se zasitili legalizacija ili jednostavno nemate posla uhvatite se i Vi u koštac s krizom. Predaja je 22. travnja 2013.